Для молодшого шкільного віку
Анекдоти з-під парти
Фрагменти:
* * *
— Тату, поганяй слоників.
— Мері, вже запізно, слоники хочуть спати.
— Т-а-а-т-у...
Батько зітхає й бере трубку:
— Черговий частини? Говорить полковник Джонсон. Підняти за тривогою першу роту й тричі навколо частий у протигазах.
Дівчинка біжить до вікна.
— Слоники, любі слоники!
* * *
На екскурсії в зоопарку:
— Діти, хто скаже, чому в лева така велика голова?
Мовчання. Врешті Джошуа знайшовся:
— А щоб він не виліз із клітки!
* * *
— Про що думає дитина в утробі і матері?
— Перші три місяці — щоб її не викинули.
— Наступні три — щоб тато з мамою не розвівся. І Останні три місяці— щоб бабуся не померла, а то не буде кому дитинкою опікуватися.
* * *
У зоопарку відвідувач питає:
— Цікаво, хто там плаває: гіпопотам чи його самиця?
Школярик на це йому відповідає:
— Це цікавить тільки іншого гіпопотама!
* * *
Учителька математики пояснює складання дробів:
— Спершу складаємо числівники, потім — знаменники і першу суму ділимо на другу.
Інспектор, що сидів на уроці, не втримався:
— А привести дріб до загального знаменника?
Вчителька не розгубилася:
— Діти, я вам розповіла, як складати дроби. Всі зрозуміли?
— Всі! — кричать учні.
— Молодці,— говорить учителька. — Але щойно вийшла постанова партії та уряду про те? що
дроби треба складати інакше. Зараз я розкажу вам, як це робиться...
* * *
У піонертаборі вожатий оголошує:
— Сьогодні на сніданок чай!
— А він хоча б солодкий?
— Може, ти ще й заварку забажаєш?
* * *
Учитель викликає учнів до дошки. Двійко ледарів перелякалися й схвалися під партою. Учитель ці помітив і грворить:
— Гей, ви, вилізайте! Сховатися вирішили?
— Та ні, ми тут ручку впустили, то й піднімаємо її.
— А чому вдвох?
— Та страшенно важка...
* * *
Учитель ботаніки на екскурсії у садовому розпліднику:
— Дивіться, який нестандартний саджанець. Він не дасть гарних бананів.
— Звичайно, що не .цасть, пане вчителю. Адже це саджанець апельсинового дерева.
* * *
На уроці матемаігики учитель написав на дошці: «4:4».
— Хто скаже, що буде?
Джан випередив усіх:
— Нічия, пане вчителю!
* * *
— Покажи, будь ласка, де розташована Франція.
Учень безпорадно веде указкою по карті в районі Китаю.
— Ти що, не знаєш, де Франція?
— Та знаю — десь у Парижі...
* * *
Трійко хлопчакш зайшли до крамниці.
— Містере Чак!— звернувся один до хазяїн. — Дайте мені на десять центів он тих льодяників з горішньої полиці.
Хазяїн бере драбину, лізе нагору і відсипає в кульок цукерки. Затим злазить, відносить драбину в куток, віддає хлопчикові цукерки й запитує решту:
— А ви чого бажаєте, хлопці?
Другий хлопчик також ступає наперед і ввічливо говорить:
— Я теж хочу тих самих льодяників на десять центів.
Хазяїн, чортихаючись, знову пішов по драбину, поліз нагору і набрав кульок цукерок. Цього разу він, стоячи на драбині, поцікавився у третього, наймолодшого з хлопчиків:
— А тобі не треба льодяників на десять центів?
— Ні, сер,— відповів малюк.
Хазяїн спустився, знову поставив драбину на місце, віддав цукерки, отримав гроші й запитав:
— Так чого ж ти хочеш, малий?
— Тих самих льодяників, сер,— почув у відповідь,— але тільки на п'ять центів.
* * *
— Яніс, що в тебе з обличчям?
— Був на рибалці, комар вкусив.
— Один комар — і так сильно?
— А він перед смертю покликав усю свою банду.
* * *
Учитель питає:
— Що станеться, якщо хтось підсмажить масло, просвердлить степ і провіє пустелю Гобі?
— Тоді й наш Чингіз нарешті отримає п'ятірку!
* * *
Коли Джон Дарлінг був ще підлітком, він побачив, як його маленький брат грається з наперстком.
— Викинь зараз же, негіднику! — закричав Джон. — Я сам бачив, як семеро малюків один за одним проковтнули цього наперстка й одразу ж померли!
* * *
У Нью-Йорку на Лінкольн-сквер стоїть пам'ятник: статуя Авраама Лінкольна, а поруч фігура негритянського хлопчика. Рука Лінкольна лежить на голові дитини.
Джон Дарлінг переконував усіх, що бачив, як у страшний мороз Лінкольн не витримав, зняв руку з голови хлопчика й засунув її в кишеню сюртука. А негриняті хоч би що!
* * *
— Слава небу, слава Будді, слава батькам — від них у мене чудесна сила! Щойно тут сиділа муха, а тепер її нема,— шепотів Нгуєн, витираючи в журналі погану оцінку.
* * *
— Гогі, хочеш записатися у спортивну школу? Там є секція «Штовхання стегна».
— А де тренуєшся, Реваз?
— У трамваях і метро.
* * *
— Чингізе, ну чому я повинен на кожному уроці робити тобі зауваження?
— Мабуть тому, вчителю, що ножем вбивають у безлюдному місці, а словом — тільки на людях.
* * *
— Янісе, кажуть, що тебе Нікос з молодшого класу побив?
— Та ні. Просто він так гарненько мене штовхнув, що мені захотілося впасти.
* * *
Син питає в батька:
— Тату, звідкидіти беруться?
— Ну,— відповідає батько,— кого в капусті знаходять, кого в магазині купують, а тебе — лелека приніс.
Наступного дня мати, прибираючи, знайшла щоденник сина. Останній запис: «Учора розмовляв з батьком на сексуальну тему: дуб дубом».
* * *
Джек зібрався на перше в своєму житті полювання. Біля лісу він зустрів дорослого мисливця. Той уважно подивився на спорядження Джека і сказав:
— У тебе прекрасна рушниця.
— Ще б пак! З нею воював мій прапрадід у війну між Північчю та Півднем.
— Не може бути! Ствол виглядає зовсім новим.
— А це тато поміняв його нещодавно.
— Та й замок з курком сучасні.
— Ну, це зрозуміло. Старий зовсім заіржавів, і дядько встановив інший.
— А приклад?
— Той, що був, мав тріщину, нам довелося приладнати цей.
— А до чого тут прапрадід?
— Як це до чого? Адже з цією рушницею він бився в армії Півночі!
* * *
— Джоне, я чув, як ти назвав Генрієту дурепою. Зараз же скажи, що жалкуєш.
— Добре, сер. Генрієто, я дуже жалкую, що ти дурепа!
* * *
— Джефрі, яка з книжок тобі найбільше подобається?
— Батькова, чекова.
* * *
Учитель питає:
— Джефрі, як ти думаєш, де зараз перебуває Господь Бог?
— Мабуть, усе ще в вашій ванній.
— Це ж чому?— здивувався учитель.
— А вранці, коли я вмивався, тато сказав: — «Господи! Скільки ж ти там сидітимеш!»
* * *
Чингіз у першому класі. Учитель попросив його порахувати скільки ніг у верблюда. Наступного дня Чингіз каже:
— Учителю, дайте мені ще один день!
І так — до кінця тижня.
Врешті-решт учитель не витримав:
— Ти що, не можеш порахувати?
— Не можу, вчителю. Скільки не рахую, а більше чотирьох не виходить.
* * *
— Ти чого бурчиш, Янісе?
— Та ось щастить людині. Нічого не вчив, а одержав «добре» за контрольну.
— Янісе, так це ж твій зошит!
— Та мій... А все одно заздрісно.
* * *
«Для пам'яті не записуй на хмарах»!
Кім пригадав цю народну мудрість і сів писати шпаргалки.
* * *
— Ти знову зібрався до школи без підручників? — стривожилась мама.
Чингіз здивувався:
— Ти чула, що сказав учора батько: «Верблюжий вантаж не під силу людині!»
* * *
— Джефрі, а ти хотів би потрапити в рай?
— Так, пане вчителю, але я не зможу.
— Чому?
— Мама наказала, щоб після уроків Я одразу йшов додому.
* * *
На уроці праці в київській школі:
— Що таке коловорот?
— Це щось під хвірткою.
* * *
— Самуель, розбери речення: «Тато пішов на збори».
— Тато — підмет, пішов — присудок, на збори— мама говорить, що це прийменник-привід.
* * *
Учителька просить придумати речення із словом «ананас».
Мата: «Мій тато подарував нам ананас», Петрик: «Мій тато отримав зарплату, пропив, а на нас з мамою плював з високої дзвіниці».
* * *
Хлопчика привели до лікаря.
— Я зовсім сліпий. Онде бачите ту ліану за вікном?
— Звичайно,— відповів лікар.
— А я зовсім не бачу!
* * *
Дві прогульниці сидять у кіно.
— Знаєш, уп'яте дивлюся цей фільм і дивуюсь. Щоразу актори грають усе гірше й гірше.
* * *
Батько:
— Синку, треба гарно вчитися. Знання— це твоє багатство, його ніхто у тебе не відбере.
— Все може статися, тату. А от якщо немає знань, то й відбирати нічого.
* * *
Сердитий батько:
— У тебе в щоденнику п'ятірка, п'ятірка, а потім двійка. Що це таке?
— Сонечко, ще сонечко, а потім — сонячний удар!
* * *
— Шен, хіба так читають? Ти перегортаєш одразу кілька сторінок!
— Мамо! Це книжка про шпигунів. Я хочу, щоб їх швидше впіймали!
* * *
— Синку, перевір снасті й пирогу. У неділю поїдемо на рибалку.
— Отакої! Я думав, що гірше за все нам, учням. А в бідної риби навіть вихідних не буває!
* * *
На уроці домоведення вчителька пояснює, як виводити плями з одягу.
— Особливо важко,— говорить вона,— вивести пляму від жирної осетрини.
— А що таке осетрина? — цікавиться учениця.
— Це, люба моя, смачна й рідкісна риба.
— Якщо пощастить її з'їсти, я поставлю пляму напам'ять!
* * *
— Де ти набрав стільки мандаринів?
— У кооперативному саду!
— А сторож бачив?
— Не знаю. Але якийсь старий з рушницею цілу годину за мною гнався.
* * *
Син батькові:
— Зробиш за мене уроки — одержиш американську сигарету.
* * *
— Послухай, все мені набридло! — гнівається мати на сина. — Я кликала тебе вже дванадцять разів. І що тільки з тебе виросте!
— Офіціант, мамо
* * *
Два юних привиди повільно прогулюються старовинним замком. Раптом десь у коридорі зарипіли, петлі на дверях. Привид-дївчатко перелякано зойкнуло.
— Не бійся! — заспокоїв її привид-хлоггчик. — Невже ти ще dіриш у дурні історії про живих?
САДЮЖКИ
— Чому, матусю, плачеш?
— Та ось, пишуть у газетах, що конка дівчинку розчавила, чи не мого Васятку?
— Так ти ж хлопчика маєш, а конка дівчинку розчавила...
— Буде та конка розбиратися!
(ХІХст.)
* * *
Маленький мальчик бумажку нашел,
С ней в туалет безобразник пошел.
Долго смеялась потом детвора —
Эта бумажка наждачной бьгла.
* * *
В страшной агонии корчится котик —
Вова принес из детсада наркотик.
* * *
Васька-подпасок в речушке купался
Возле него аллигатор плескался…
Странно, но целым уплыл крокодил —
Сытым мальчонка, наверное, был.
* * *
Танечка с тигром в джунглях столкнулась...
К бабушке в шубе тигровой вернулась!
* * *
Леша Морковкин в карьере играл
И под бульдозер случайно попал..
Он невредимым вернулся домой:
Был у рабочих в тот день выходной!
* * *
В поле нейтронная бомба лежала,
Танечка тихо на кнопку нажала,
Некому внругать Танечку эту:
Спит вечным сном голубая планета.
* * *
Дети в подвале играли в садистов.
Зверски замучен отряд каратистов.
* * *
Мальчик нейтронную бомбу нашел,
С бомбой в родимую школу пришел...
Долго смеялся потом районо —
Школа стоит, а в ней — никого.
ВОВЧИК З НАМИ
Мати каже Вові:
— Я піду в магазин, а ти поки що викупай молодшого братика у ванні.
Через півгодини вона повертається і чує, що малюк реве як зарізаний. Розчиняє двері у ванну і бачить, що Вовчик занурює хлопчика у воду, тримаючи його за вухо обценьками.
— Як ти можеш? Обценьками?! Адже йому боляче!
— А що, я лізтиму в окріп голими руками?
* * *
Тато покликав синів:
— Хлопці, викличте лікаря, я захворів. Пальцем не можу поворухнути...
Вовчик одразу ж пошепки молодшому:
— Саме час зізнатися, що ми розбили вікно!
* * *
Вовчик прибігає додому і кричить мамі, що витверезник згорів.
— Звідки ти таке взяв?
— Татко йде додому й співає: «Враги сожгли родную хату».
* * *
Вовчик приніс на урок співів гадюку. Вчитель розсердився:
— Ти що це приніс!
Співочу пташку. Вона що, співає.
— А ви послухайте! — І кинув гадюкою об стіну.
Гадюка зашипіла:
— Ш-ш-ш... Не-а!
Вовчик знову те саме — об стіну.
— А тепер?
Гадюка:
— Ш - ш н і г о п а д , шнігопад, шнігопад давно минув...
* * *
Мама питає у Вовчика:
— Хочеш подивитися сестричку, яку тобі приніс лелека?
— Сестричку ні, а ось лелеку взимку — із задоволенням.
* * *
— Володю, ти чому такий сумний? — питає вчителька географії.
— Карту загубив. Що я тепер батькові скажу?
— Ти не хвилюйся, я дам тобі нову. Яку потрібно — контурну?
— Та ні, даму пік.
* * *
— Вово, кого ти більше любиш — сестричку чи братика?
— Сестричку.
— Та вона ж, дурненька, всі книжки порвала.
— От і добре. Я їй двічі свого щоденника підсовував — так і шматочків не лишалось!
* * *
— Вово, я піду в магазин, а ти підмети в хаті.
— Не можу, я дуже зайнятий.
— Чим це?
— Та треба твір написати на тему: «Як я допомагаю своїм батькам».
* * *
— Ну, чому мені так не щастить? — скаржиться Вовчик.— В муху з рогатки не поцілив, а вікно
розбив, Петрові підказав неправильно, вчора заклав під школу міну, а вона не спрацювала.
* * *
— Володю! Що ти загубив у зошиті Оленки?
— А я, Маріє Іванівно, перевіряю — чи правильно вона в мене списала.
* * *
— Володю, брюки — це однина чи множина?
— Якщо внизу — множина, а у поясі — однина.
* * *
— Вово, ти в який клас ходиш?
— У третій «А».
— Що, другий рік?
— Ні, минулого року я був у третьому «Б».
* * *
Вовчик приходить додому й каже:
— Уявляєш, мамо, я за тиждень схуднув на десять кілограмів!
— Який жах! — стривожилась мати.— Що з тобою?
— Та нічого. Просто тоді я важився з портфелем.
* * *
— Володю, чому у тебе в диктанті стільки пропусків?
— Для рекламних пауз, Маріє Іванівно!