Для молодшого шкільного віку
Вовчик з нами
Про безтурботного, зухвалого хлопчиська — героя анекдотів та надзвичайних історій!
Його відважне життя в школі, під суворим учительським наглядом, і вдома — під важкою рукою батька — давно стала легендою.
І ось воно — перед вами. Читайте, співчувайте, пригадуйте себе в подібних ситуаціях...
Фрагменти:
ВОВЧИК З НАМИ
Хто не чув про Вовчика!
Про безтурботного, зухвалого хлопчиська — героя анекдотів та надзвичайних історій!
Його відважне життя в школі, під суворим учительським наглядом, і вдома — під важкою рукою батька — давно стала легендою.
І ось воно — перед вами. Читайте, співчувайте, пригадуйте себе в подібних ситуаціях...
Вовчик жив, Вовчик живий, Вовчик житиме!
Олександр ЗИМІН,
хранитель колекції.
* * *
На урок зоології вчителька принесла вужа.
— Діти, що це за тварина?
Маша піднімає руку:
— Мабуть, їжачок.
— Неправильно.
Сашко піднімає руку:
— Тоді це хом'ячок.
— Неправильно.
Вовчик піднімає руку:
— А можна до нього доторкнутись?
— Прошу, доторкнись.
Вовчик підходить до столу, гладить вужа і замислено каже:
— Ось що зробила школа із Змія Горинича!
* * *
Вовчик повертається зі школи, в нього на лобі слід від укусу.
— Вовчику, що сталося?
— Не знаю, мабуть, я сам себе вкусив.
— Але як ти міг дістати свого лоба?
— Очевидно, заліз по драбині.
* * *
Мама повертається з Вовчиком із гостей і сварить його:
— Мало того, що ти заснув, коли тітка Сіма співала романс! Але ти ще й прокинувся, коли вона брала верхню ноту, й вигукнув: «Та впустіть же собаку в дім!»
* * *
Стоять двоє біля винного магазину.
— Ну, дві візьмемо чи три?
— Вчора взяли три, а одна залишилась.
— Гаразд, візьмемо дві.
Вовчик та Петро заходять до магазину й кажуть продавцеві:
— Чотири пляшки горілки та дві іриски.
* * *
Петро взяв у шкільному буфеті чай, а булочку забув. Думає — якщо піду за булочкою, хтось мій чай вип'є. Написав на папірці: «Я сюди плюнув». Повертається з булочкою, а на папірці дописано: «І я теж. Вовчик».
* * *
Вовчик прийшов додому зі школи й розповідає батькові, що на уроці хімії він проводив дослід, після чого стався вибух реактиву.
— І що, вчитель знову поставив двійку? — запитує батько.
— Ні, він просто не встиг.
* * *
На урок зоології вчителька принесла кавуна.
— Що це таке, діти? — запитує.
— Ха, та це ж кавун, Маріє Іванівно! — вигукує Вовчик.
— Ні, це мічурінське яблуко,— з єхидною посмішкою каже вчителька.
Наступного дня вчителька приносить диню.
— Діти! Що це?
— Диня! — каже Вовчик.
— Неправильно! Це мічурінська слива.
Вовчик на третій день приносить портфель раків і, висипавши їх на стіл учительки, запитує:
— Маріванно, а оце що таке?
— Як що? Звичайно ж, раки!
— Ні, Маріванно, неправильно! Це мічурінські таргани!
* * *
Йде урок зоології. Вчитель кидає до склянки з водою черв'яка.
Через кілька хвилин виймає його й каже:
— Бачте, діти, черв'ячок живий.
Потім бере склянку зі спиртом, кидає туди черв'яка, по тому витягає:
— Бачите, діти, черв'ячок помер. Які можна зробити висновки?
Встає Вовчик:
— Потрібно пити горілку, а то глисти заведуться.
* * *
У класі захворіла вчителька. Вовчику доручили провідати її. Наступного дня вовчик заходить до класу й оголошує:
— Становище безнадійне! Маріванна завтра прийде до школи!
* * *
— Слухай-но, чому ти посварилася з Вовчиком?
— Бо він знає силу-силенну непристойних пісеньок.
— Невже він тобі їх співав?
— Ні, він їх насвистував...
* * *
Вовчик розповідає: «До П'ятачка прибігає Вінні й каже:
— Чуєш, П'ятачок! Нам прислали десять банок варення — по вісім банок кожному!
— Як це по вісім?
— Не знаю — свої вісім я вже з'їв!»
* * *
«Хто знайшов щоденника учня 6-А, прошу не повертати. Вовчик».
* * *
«Бажаючим вивчати англійську мову в досвідченого викладача за помірну плату уступлю місце у 8-Б класі. Запитати, lе сидів Вовчик».
* * *
Вовчик повертався зі школи. Біля «Гастронома» з черги вийшла, тримаючись за бік, старенька.
— Скажи, внучку, як потрапити до найближчої лікарні?
— Запросто! — відповів Вовчик.— Прямуйте через вулицю, замруживши очі, і через п'ять хвилин «швидка» буде поряд.
* * *
Володю, чому ти вчора не був у школі?
— Я хворів: у мене була температура тридцять вісім градусів нижче нуля!
* * *
На уроці української мови вчителька викликала Вовчика й попросила придумати речення з однорідними присудками. Вовчик довго думав, потім обвів поглядом клас, побачив Руслана, що жував, і сказав:
— Руслан їсть булку й посміхається!..
Тут Руслан поперхнувся, перестав посміхатися і заховав булку.
* * *
Одного разу на уроці літератури Аркадій Петрович прочитав таку фразу: «Людина — це звучить гордо!» Потім запитав:
— Як ви розумієте цей вислів? І що ви розумієте під словом «гордість»?
Вовчик вмить підняв руку й пояснив:
— Це коли людина не йде на поводу в дівчиська!
* * *
Вовчик розповідає: «Одного разу цар звірів зібрав своїх підданих та й каже:
— Зізнавайтесь, хто з вас убив останнього мамонта.
Йому ніхто не відповів. Він ще раз запитав. Знову мовчання.
Цар звірів розлютився:
— Я востаннє запитую — хто вбив мамонта?!
Тут вийшла мурашка і промовила:
— А він перший почав!»
* * *
Вовчик ніколи не забуває про свій обов'язок мити посуд після вечері. Він так і каже батькам: «Я пам'ятаю, що повинен вимити посуд, але мені дуже ніколи!»
* * *
Вовчик ніколи не скривдить малюка, що йде з батьками.
* * *
Вовчик ніколи не залишить постіль незастеленою, а попросить бабусю застелити.
* * *
Він ніколи не піде гуляти, не виконавши уроки, а сяде біля телевізора.
* * *
І ще він ніколи не візьме чуже, не спитавшись, якщо, звичайно, це не японський фломастер.
* * *
— Давай гратися в школу?
— Давай. Цур, я вчитель!
— А я директор!
— А я замміськвно!
— А я замоблвно!
— А я міністр!
— А я батько міністра.
— А я... Так, твоя взяла.
* * *
Мати — хлопчикові:
— Чому ти мокрий?
— Ми з Вовчиком гралися в собаку.
— Не розумію.
— Я був деревом.
* * *
Маленький Вовчик батькові:
— Цей дядечко, мабуть, учитель.
— Як ти здогадався?
— Бо, перш ніж сісти, він уважно оглянув стільця.
* * *
Йдуть заняття з цивільної оборони. Вчителька:
— Коли я скажу: раз, два, три,— всім потрібно заховатися під парти. Раз! Два! Три!
Усі заховались, крім Вовчика.
— Діти! Вовчик не зрозумів, що він може загинути. Давайте ще. Раз! Два! Три!
Знову всі заховалися, крім Вовчика.
— Вовчику! Подумай про батьків. Як же вони плакатимуть, коли ти загинеш! Спробуємо ще: раз, два, три!
Та Вовчик не послухався і втретє.
— Вовчику! В чому справа?
— А що, хіба герої перевелися?
* * *
Учителька скаржиться Вовчиковому батькові:
— Ваш син намалював на парті муху, і я відбила об неї руку.
— Це що,— каже батько.— Він недавно крокодила у ванні намалював, то я через намальовані двері вискочив.
* * *
— Вовчику,— сказала мама сердито,— сьогодні вранці в буфеті було два тістечка, а зараз там одне. Як це сталося?
— Я не знаю,— відповів Вовчик з жалем.— Було темно, і я не побачив другого.
* * *
— Мамо, чому ти залишила братові так багато цукерок?
— Ні, Петро свої вже з'їв. Це тобі, Вовчику!
— Ото й усе?!
* * *
— Вовчику, ти мариновані помідори любиш?
— Люблю, але не їм.
— Чому?
— Голова в банку не влазить.
* * *
У гості прийшла тітка Наталя. Вовчик запитує:
— Тітко Наталю, ви на чорті приїхали?
— Не розумію тебе, Вовчику.
— Ну як же!.. Коли ви подзвонили, тато відразу сказав: «Знову чорт несе Наталю!»
* * *
Вовчику, який гарний вчинок ти зробив сьогодні?
Я сьогодні проводжав тата у відрядження й на вокзалі побачив пасажира, що запізнився й гнався за поїздом. Я нацькував на нього Рекса, і пасажир догнав поїзд.
* * *
Вигнала Марія Іванівна Вовчика з класу. Йде директор:
— Вовчику, чому ти не на уроці?
— Учителька за батьком послала.
— А де твій батько працює?
— У ЦеКа.
— Не потрібно, Вовчику, йти за батьком. Йди в клас і скажи, що я з учителькою ще поговорю!
Вовчик приходить додому:
— Тату, твоя центральна котельна знову мене врятувала.
* * *
Учителька задала твір на тему: «Що б я зробив, якби одержав мільйон?»
Через півгодини Вовчик піднявся з місця і підійшов до вчительки, тримаючи в руках два аркуші з якимись розрахунками.
— Пробачте, Маріє Іванівно,— сказав він,— а чи не можна додати ще сто тисяч?
* * *
— Маріє Іванівно,— запитує Вовчик учительку після уроків,— що ми сьогодні проходили?
— Яке безглузде запитання!
— Спасибі. Дозвольте послатися на вас, коли увечері мене про це запитають батьки.
* * *
Після перегляду патріотичного фільму вчителька запитує дітей, кому що сподобалось. Одному — подвиг солдата, іншому — як санітарка врятувала пораненого. Вовчик каже:
— А мені найбільше сподобався наркоман.
— Який наркоман? Там не було ніяких наркоманів.
— Був! Він увесь час затягувався й казав: «Гарний у вас план, товаришу Жуков!»
* * *
— Діти,— говорить учителька,— сьогодні ми вивчатимемо знаки зодіака. Хіромантія тепер у великій моді, ставитися до цього можна по-різному, але знати предмет дискусії ви повинні. Отже, що вам відомо про зодіакальні сузір'я? Може, хтось знає, під яким знаком чи сузір'ям він народився?
— Я — Водолій!
— Я — Скорпіон!
— А я — Терези,— перебиваючи одне одного, кричать діти.
— Віро Петрівно, а чи може бути так, щоб людина народилао ся під сузір'ям Козла, а насправді була Рибою? — запитує Вовчик.
— Що ти, Вовчику?! Такого знака, як Козел, у зодіакальному сузір'ї немає взагалі! Може, йдеться про сузір'я Козерога? Чи про Овен?
— Та ні! Розумієте, я своїми вухами чув, як мама в неділю казала тітці Валі: «Сьогодні я свого козла не пустила на риболовлю, то він цілий день удома ікру метав!»
* * *
— Вовчику, ким би ти хотів стати?
— Левом чи тигром!
— Навіщо?
— Щоб мене всі боялися.
— Навіть учителька?
— Ну, ні! Нашу вчительку нічим не налякаєш!
* * *
Якось тато взяв малюка Вовчика й поніс у сад, де росли яблуні. Посадив під деревом, а сам поліз рвати яблука. Хлопчик і запитує:
— Тату, яблука мають лапки?
— Ні, любий.
— Ну, тоді я жабу з'їв.
* * *
Приходить Вовчик додому й каже батькові:
— Тату! Дай тисячу, в нас у школі збирають гроші на допомогу голодуючим Гондурасу.
— У Гондурасі немає голодуючих! — відповів батько і прикрився газетою.
Наступного дня Вовчик приходить додому й каже:
— Тату! Дай тисячу! У школі збирають гроші на допомогу потерпілим від засухи в Гондурасі.
— У Гондурасі не може бути засухи! — відповів батько й заглибився в читання.
Наступного дня Вовчик заволав прямо з порога:
— Тату! Дай тисячу на допомогу компартії Гондурасу!
Батько зітхнув і витягнув з гаманця три тисячі.
— Якщо в Гондурасі є компартія, отже, там є й голодуючі, й засуха можлива...
— Дурень я,— подумав Вовчик,— потрібно було відразу з партії починати!
* * *
Вовчик запитує батька:
— Тату, а тебе била коли-небудь твоя мама?
— Ні, тільки твоя...
* * *
Учитель розповідає на уроці:
— Цифри ми взяли в арабів, календар — у візантійців, монету та банківський чек — в італійців. Хто ще знає подібні приклади?
— Я,— відповів Вовчик.— Телевізор ви взяли у брата, а долари, щоб купити машину, позичили в дядька.
* * *
Учитель не міг відучити Вовчика звертатися до нього на «ти». І задав Вовчику завдання — п'ятдесят разів написати речення: «До свого вчителя потрібно звертатися на «ви».
Наступного дня, перевіривши завдання, вчитель здивовано запитав:
— Чому ти переписав не п'ятдесят, а сто разів?
— Щоб тебе порадувати,— люб'язно відповів Вовчик.
* * *
Учитель:
— Завдяки силі води рухаються турбіни, що виробляють електричний струм. Електрика засвічує ліхтарі та лампи. А як ще за допомогою води одержати світло?
Вовчик:
— Помити вікна у вашій квартирі.
* * *
Викладач історії:
— Уявляєте — в наших прадідів не було ні електрики, ні радіо, ні телебачення...
Вовчик:
— Тому вони й померли.
* * *
Викладач астрономії:
— Зараз я покажу вам на карті неба зірку, світло від якої йде до нас десять тисяч років.
Вовчик:
— Ну, тоді ми його не дочекаємось!
* * *
Учитель:
— Володю, скажи мені, куди ми потрапимо, якщо свердлитимемо Землю на екваторі наскрізь?
Вовчик:
— У будинок для божевільних!
* * *
Вовчик ревно молиться перед шкільним обідом. Петро здивований:
— Ти що, і вдома молишся?
— Навіщо? Мама завжди готує із свіжих продуктів.
* * *
— Діти, що таке трансформатор?
— Це мій тато,— відповідає Вовчик.— Одержує двісті тисяч, мамі віддає лише сто тисяч, а на решту «гуде».
* * *
Сестра Вовчика:
— Як тобі не соромно! Такий великий, а примушуєш мене, молодшу сестричку, нести твій важезний портфель.
Вовчик:
— А я тебе вчу поважати старших!
* * *
— Володю,— каже вчитель під час уроку,— розбуди свого сусіда.
— Чому я? Адже це ви його приспали.
* * *
Вовчику на уроці задають запитання на кмітливість:
— Чим відрізняється кущ від злочинця?
Вовчик подумав і відповів:
— Кущ на початку посадять, а потім він виросте. А злочинець спочатку виросте, а потім його посадять.
* * *
Вовчик запитує вчителя:
— Ким, по-вашому, мені краще стати?
— Учителем глухонімих. Вони від тебе напевне навчаться говорити, а ти від них, може, мовчати...
* * *
Вовчик прийшов зі школи значно раніше, ніж завжди.
— Що, знову завинив? — запитує мати.
— Учителька сама винна. Вона сказала: поводьтесь, як удома. Я так і зробив. Тоді вона мене відправила додому.
* * *
Вовчик кричить з ванної:
— Мамо, ти мені яку сорочку даєш?
— З короткими рукавами. А чому ти запитуєш?
— Щоб знати, доки руки мити.
* * *
Листування:
«Я живу в Африці. У нас жарко. Ми ходимо голі та їмо банани». ..
Вовчик: «Я живу в Москві. У нас не жарко. Але якби ми їли банани, то теж ходили б голі».
* * *
На уроці вчителька каже учневі:
— Слухай мене уважно! Я дам одне яблуко Вовчику й попрошу розділити його між чотирма товаришами. Яка частина яблука дістанеться кожному?
— Ніякої!
— Сідай, «двійка». Ти зовсім не знаєш арифметики.
— Може. Зате ви не знаєте Вовчика.
* * *
Чоловік похилого віку на вулиці побачив Вовчика, що палив, і каже:
— Ех, синку! Рано ж ти почав!
— Як рано? Адже вже полудень.
* * *
По Хрещатику бігає Вовчик з газетами й вигукує:
— Остання новина! Грандіозна афера! Сто чоловік обдурено!
Перехожий купує газету й починає швидко гортати номер, а хлопець біжить далі та кричить:
— Остання новина! Грандіозна афера! Сто одну людину обдурено!
* * *
— Мамо,— перелякано каже Вовчик, дивлячись у вікно,— он іде тато! Що ми йому спочатку покажемо — твоє нове плаття чи мій щоденник?
* * *
Учитель музики каже Вовчику: — Попереджаю, якщо не поводитимешся як належить, я скажу твоїм батькам, що в тебе є талант.
* * *
Учитель запитав:
— Чому лелека стоїть на одній нозі?
Вовчик відповів:
— Якби він підняв обидві то впав би.
* * *
— Дядечку, велике спасибі тобі за трубу, яку ти мені подарував.
— Тобі так сподобалась труба, Вовчику?
— Ще б пак! Мама мені платить двісті карбованців, щоб я не грав удень, а тато — п'ятсот, щоб я не грав увечері.
* * *
Вовчик:
— Дідусю, позич мені двісті п'ятдесят карбованців — з пенсії поверну.
— З якої це пенсії? Тобі ще немає дванадцяти!
— З бабусиної.
* * *
— Вовчику, намалюй помідор.
— Не хочу.
— Чому?
— Злякаєшся!
* * *
— Слухай, Вовчику! Якщо горить сім свічок, а три з них ти погасиш, скільки залишиться?
— Три.
— Як три?
— Решта згорять, дідусю.
* * *
Кондуктор не впустив до автобуса музиканта з контрабасом.
3 Засмучений музикант лишився на вулиці.
— Ось бачте, дядечку,— сказав Вовчик,— вам потрібно було вчитися грати на флейті.
* * *
Вовчик запитує батька-метеоролога:
— Тату, а твої прогнози завжди збуваються?
— Завжди, тільки дати не завжди співпадають.
* * *
Вовчик повернувся зі школи, й батько запитав його:
— Ну, синку, які в тебе сьогодні оцінки?
— Та годі, тату, справжні чоловіки про такі дрібниці не говорять.
* * *
— Тату, що таке байка?
— Байка?.. Це, Вовчику, коли тварини, наприклад, свиня з ослом, розмовляють, як ми з тобою. ..
* * *
Вовчик повертається зі школи й з порога кричить матері:
— Мамо, я сьогодні здійснив хороший вчинок!
— Дуже приємно, а який?
— Вітько підклав учителюкнопку, а я в останню секунду, коли той уже сідав, висмикнув з-під нього стільця!
* * *
— Послухай, Вовчику, випити ложку хлористого кальцію дуже легко. Ти повинен застосувати самонавіювання і сказати: «Він солодкий. Він солодкий». Але чому ти не п'єш?
— Я послухався твоєї поради, мамо. Я навіяв собі: «Я його випив. Я його вже випив»...
* * *
Мати вибачилася перед гостем за яблучний пиріг без цукру. Вовчик швиденько вибіг з кімнати, повернувшись, поклав кусок цукру на тарілку гостя.
— Де ти його взяв?
— У мишоловці.
* * *
Вовчик слухає маму, що співає.
— Мамочко, тобі потрібно в опері співати!
— Тобі так подобається мій голос?
— Та ні! Щоб удома не співала.
— Вовчику, я купила тобі глобус, а він увесь у пилюці!
— Не можу ж я, мамо, витирати пилюку з усієї земної кулі.
* * *
Широко розкинувши обидві руки, Вовчик розповідає батькові — любителю риболовлі:
— Тату, я сьогодні от-та-ку п'ятірку одержав.
* * *
Учителька спіймала Вовчика, коли той курив, і каже:
— Ану ходімо до твоїх батьків!
Привела до батька.
— Ваш син курив у школі «Біломор».
Батько обурився:
— Вовчику, ну навіщо тобі отой «Біломор» — он твій «Космос» на холодильнику.
* * *
Вовчик підходить до п'яного батька. Той, упершись руками в стіну, ледь стоїть на ногах.
— Тату, допоможи розв'язати задачку з математики.
— Ну, щас усе кину й буду тобі задачку розв'язувати...
* * *
— Скажи, Вовчику, який предмет тобі найбільше подобається в школі?
— Дзвоник, тату.
* * *
Батько та Вовчик зайшли до магазину спортивних товарів.
— Тату, купи мені гантелі,— почав канючити Вовчик.— Клянусь, я буду тренуватись щодня! Я хочу бути схожим на Арнольда Шварценеггера.
Батько подивився на сина з деяким сумнівом, проте виписав чек, вручив його продавцеві й попрямував до виходу.
— Ей! — роздався в нього за спиною обурений голос сина.— Чи не хочеш ти сказати, що я сам повинен тягти оці гантелі в машину?
* * *
Учитель запитує маленького Вовчика:
— Твій піджак з чого зроблений?
— З сукна.
— Правильно, а сукно з чого виготовляють?
— 3 вовни.
— Молодець! А вовну хто нам дає?
— Вівці.
— Розумник! Отже, яка тварина дала тобі піджак?
— Тато.
* * *
Учителька Вовчику:
— Я задала твір про молоко на чотири сторінки, а ти написав лише півсторінки.
Вовчик:
— Я писав про згущене молоко.
* * *
Учителька
На уроці історії, запитує:
— Вовчику, хто взяв Ізмаїл?
Вовчик перелякано:
— Я не брав, чесне слово. Запитайте, може, це Петров узяв!
Учителька обурено розповідає про цю розмову завучу. Завуч заспокоює:
— Ну що ви хвилюєтесь! Це ж діти: побавлятья й віддадуть!
Учителька йде до директора й передає йому розмову із завучем. Директор (діловито):
— А який це був клас?
— Шостий «Б».
— Ні, ці не віддадуть!
* * *
— Чого кричиш, Вовчику?
— Мене побили!
— За що?
— Бо я кричав...
* * *
Учитель задав тему твору: «Складіть оповідання, вживаючи назви усіх днів тижня». Вовчик написав: «У неділю тато пішов на полювання. Він приніс такого величезного зайця, що ми його їли в понеділок, вівторок, середу, четвер, п'ятницю, ще й залишилося на суботу».
* * *
Батько сердиться на Вовчика:
— Ти випацявся в грязюці, як порося! До речі, ти знаєш, хто таке порося?
— Це, тату, син кабана!
* * *
— Тату, мені приснилося, що ти мені дав п'ятсот карбованців.
— Можеш собі їх залишити, Вовчику.
* * *
— Вовчику, ким працює твій тато?
— Він соліст.
— А де він співає?
— Він не співає, а солить капусту, огірки та помідори.
* * *
Учитель сварить Вовчика:
— Невже ти тільки вмієш рахувати до десяти? Не збагну, ким ти думаєш стати...
— Суддею з боксу!
Список коментарів | |
Відправник : | Іван |
Час відправлення : | 2012-11-05 16:41:15 |
Класно. |
|
1 коментарів знайдено
Сторінки : [1] |